Regulamin Likwidacji Majatku Klubu
§ 1.
W oparciu o § 65 pkt.1 Statutu Polskiego Związku Skata Majątek Klubu stanowią nieruchomości, ruchomości i fundusze.
§ 2.
1. Źródłami powstania majątku Klubu są:
a) składki członkowskie,
b) darowizny, zapisy i spadki,
c) wpływy z działalności statutowej Klubu (dochodów z własnej działalności, dochody z majątku Klubu),
d) dotacje,
2. Wysokość składek, tryb i terminy płatności określa Zarząd Klubu,
3. Klub prowadzi gospodarkę finansową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
§ 3.
Na potrzeby działalności Klub z posiadanych środków kupuje
1. Karty do Gry w Skata,
2. Materiały biurowe (listy stolikowe i zbiorcze, długopisy i inne)
3. Numerki do losowania,
§ 4.
Materiału biurowe, karty do gry, numerki do losowania ulegają zużyciu i należy je zdjąć z ewidencji i tak:
1. Listy stolikowe i zbiorcze są jednorazowe
2. Karty do gry – na jeden turniej
3. Długopisy i numerki do losowania – z chwilą zużycia
Zarząd Klubu sporządza listę zużytych materiałów i uchwałą dokonuje ich likwidacji.
§ 5.
Komisja Rewizyjna przyjmuje uchwały wraz z listą zlikwidowanych materiałów razem z Rocznym Sprawozdaniem Finansowym Klubu.
§6.
Postanowienia Końcowe
1.Interpretacja powyższego regulaminu należy do Zarządu Klubu
2. Wszelkie kwestie nie ujęte w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Zarząd Klubu,
3. Wszelkie zmiany do powyższego regulaminu muszą być podjęte odrębną Uchwałą Zarządu Klubu,
Zarząd Klubu CHEMIK Siemianowice Śl.
Siemianowice 16.11.2019